Post autor: JakubM » 22 maja 2021, 15:19
Z całym szacunkiem dla Grega - ten film omawia jeden z lepszych trenerów SIV, a on twierdzi ze krawat tej wielkości można usunąć tylko przez przeciągnięcie (full stall lub spin).
Podsumowując dla tych którzy nie znają angielskiego:
1. Początkiem atrakcji był front na który pilot nie zareagował. Gdyby sprawnie pociągnął po hamulcach to pewnie uniknąłby dalszych problemów.
2. Pilot w pierwszej kolejności powinien skupić się na zatrzymaniu rotacji, zamiast na krawacie. Tutaj był w sato rotacji.
3. Przy tak dużym krawacie nie da się zrobić spina - trzeba robić full stalla.
4. Przy mniejszym krawacie gdy już mamy kontrole nad zakrawaconą stroną i chcemy robić spina należy to robić konsekwentnie: zaciąga się sterówkę pod tyłek i trzyma aż zaciągnięta końcówka poleci do tylu i wydmucha krawat. Szarpanie sterówki jak na filmie jest nieefektywne.
Z całym szacunkiem dla Grega - ten film omawia jeden z lepszych trenerów SIV, a on twierdzi ze krawat tej wielkości można usunąć tylko przez przeciągnięcie (full stall lub spin).
Podsumowując dla tych którzy nie znają angielskiego:
1. Początkiem atrakcji był front na który pilot nie zareagował. Gdyby sprawnie pociągnął po hamulcach to pewnie uniknąłby dalszych problemów.
2. Pilot w pierwszej kolejności powinien skupić się na zatrzymaniu rotacji, zamiast na krawacie. Tutaj był w sato rotacji.
3. Przy tak dużym krawacie nie da się zrobić spina - trzeba robić full stalla.
4. Przy mniejszym krawacie gdy już mamy kontrole nad zakrawaconą stroną i chcemy robić spina należy to robić konsekwentnie: zaciąga się sterówkę pod tyłek i trzyma aż zaciągnięta końcówka poleci do tylu i wydmucha krawat. Szarpanie sterówki jak na filmie jest nieefektywne.