Post autor: niepodpisany gamoń » 10 lutego 2023, 20:04
Piotr Domański pisze:Kiedy glajty z wydłużeniem powyżej 6,5 się nie składają;) Strasznie infantylny ten Twój Quiz. Przecierz to normalne na startowiskach południowych z dużym przedpolem czy też z wiatrem dolinowym, że zdarza się że chmury górą pomykają w rzeciwnym kierunku niż rękaw na startowisku. Czy trafi się na noszenie z powodu konwergencjii a nie zwykły wyjazd z kominem to już inna para kaloszy. Czy da się wyjechać ponad grań? Da się i to znakomicie nawet nieraz szybciej niż jak wieje górą z właściwego kierunku. Kiedy można polecieć aby było bezpiecznie wg. mnie dopiero wtedy kiedy paru zająców nie poskładało;)
I takich wypowiedzi nie chcemy, bo jak już w innym temacie pisał gotek, forum podobno czytają też nowicjusze, a to daje zły przykład.
BTW ja robiłem kurs w 2017r, w znanej "szkole" i nie było mowy o takim lataniu.
[quote="Piotr Domański"]Kiedy glajty z wydłużeniem powyżej 6,5 się nie składają;) Strasznie infantylny ten Twój Quiz. Przecierz to normalne na startowiskach południowych z dużym przedpolem czy też z wiatrem dolinowym, że zdarza się że chmury górą pomykają w rzeciwnym kierunku niż rękaw na startowisku. Czy trafi się na noszenie z powodu konwergencjii a nie zwykły wyjazd z kominem to już inna para kaloszy. Czy da się wyjechać ponad grań? Da się i to znakomicie nawet nieraz szybciej niż jak wieje górą z właściwego kierunku. Kiedy można polecieć aby było bezpiecznie wg. mnie dopiero wtedy kiedy paru zająców nie poskładało;)[/quote]
I takich wypowiedzi nie chcemy, bo jak już w innym temacie pisał gotek, forum podobno czytają też nowicjusze, a to daje zły przykład.
BTW ja robiłem kurs w 2017r, w znanej "szkole" i nie było mowy o takim lataniu.