Post autor: MariusG » 20 lutego 2025, 19:14
Z racji jej niepopularności w tej części świata to jej mocną stroną na pewno może być konkurencyjnie niska cena (pytanie jaką ofertę znalazłeś), jednak ta niepopularność przerodzi się w problemy przy dalszej sprzedaży - będziesz bujał się z nim i robił promocje przez miesiące w razie chęci zmiany glajta na innego

Myślę, że nie wyróżnia się niczym ponad wszelakie inne, popularne glajty B więc może warto szukać wśród popularniejszych producentów. Na owe czasy to wszystkie tego typu "B" latają po prostu dobrze, niektóre się wyróżniają lepszymi osiągami / handlingiem, inne są przeciętne, może jest też trochę nieudanych - ale wszystkie latają po prostu rozsądnie

Jedyne, co można brać po uwagę, to fakt, że niektórzy chwalili SOLA za materiał "inny niż wszystkie", jednak jeśli dbasz o glajta to i tak wylatasz na każdym setki godzin i przestanie to być tak istotne. Na pewno, co można zauważyć po specyfikacji i tabelkach, jest dosyć ciężki jak na dzisiejszy konstrukcje (ale nie jedyny taki na rynku) - często z glajtem w "średnim" rozmiarze można zejść poniżej 5 kg przy normalnych materiałach.
Z racji jej niepopularności w tej części świata to jej mocną stroną na pewno może być konkurencyjnie niska cena (pytanie jaką ofertę znalazłeś), jednak ta niepopularność przerodzi się w problemy przy dalszej sprzedaży - będziesz bujał się z nim i robił promocje przez miesiące w razie chęci zmiany glajta na innego :) Myślę, że nie wyróżnia się niczym ponad wszelakie inne, popularne glajty B więc może warto szukać wśród popularniejszych producentów. Na owe czasy to wszystkie tego typu "B" latają po prostu dobrze, niektóre się wyróżniają lepszymi osiągami / handlingiem, inne są przeciętne, może jest też trochę nieudanych - ale wszystkie latają po prostu rozsądnie :) Jedyne, co można brać po uwagę, to fakt, że niektórzy chwalili SOLA za materiał "inny niż wszystkie", jednak jeśli dbasz o glajta to i tak wylatasz na każdym setki godzin i przestanie to być tak istotne. Na pewno, co można zauważyć po specyfikacji i tabelkach, jest dosyć ciężki jak na dzisiejszy konstrukcje (ale nie jedyny taki na rynku) - często z glajtem w "średnim" rozmiarze można zejść poniżej 5 kg przy normalnych materiałach.