
A instruktor będzie widział co potrafisz, jak szybko się uczysz, A co najważniejsze jak sobie radzisz w sytuacjach stresowych i Ci doradzi (bądź odradzi
) SIV
) SIVCo osoba to inne spojrzenieBlazej pisze:Zdecydowanie NIE wstrzymuj sie z SIV. Super ze chcesz go zrobic. Jesli mowisz po angielsku jedz do Annecy lub Gerlitzen. I jak najbardziej rownolegle jezdzij na wyjazdy doszkalajace i lataj jak najwiecej.
.matgaw pisze:A czym by się to miało różnić od takiego forum oprócz jego adresu, i skoro to będzie anonimowe - to skąd będzie wiadomo, że dyskutuje się z doświadczonymi pilotami? Czy doświadczeni piloci będą chcieli się tam udzielać?
Andrzejt pisze:Co osoba to inne spojrzenieBlazej pisze:Zdecydowanie NIE wstrzymuj sie z SIV. Super ze chcesz go zrobic. Jesli mowisz po angielsku jedz do Annecy lub Gerlitzen. I jak najbardziej rownolegle jezdzij na wyjazdy doszkalajace i lataj jak najwiecej..
Tak z ciekawości pociągnie temat. Jaki sens widzisz w kursie SIV gdzie niejednemu dobremu pilotowi ręce drżą przez poziom stresu, dla osoby która jeszcze nie poznała termiki i to już będzie dla niej stresem?
Klement pisze: Z relacji pilota który był wtedy w powietrzu - nad ofiarą wypadku - wynika że dzień był bezchmurny i bardzo termiczny. Helikopter zjawił się po 45 minutach. Pilot który zginął był z Dolnego Śląska, zdaje się że przyjechali tylko we dwóch, z synem.
Blue sky...
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Może uprząż zmieniłeś na bezdeskową? Przyczyny mogą być różne.
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość